۱۴ دی ۱۳۹۲، ۹:۰۱

مظلومی:

مصمم برای گرفتن 3 امتیاز هستیم/ مس به حمایت مسئولان کرمان نیاز دارد

مصمم برای گرفتن 3 امتیاز هستیم/ مس به حمایت مسئولان کرمان نیاز دارد

کرمان - خبرگزاری مهر: سرمربی مس کرمان با انتقاد از شهردار کرمان در خصوص در اختیار نگذاشتن زمین برای تمرین تیمش گفت: این تیم از جای دیگر نیامده و نیاز به حمایت همه جانبه از سوی همه مسئولین و مردم دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی جمعه شب در نشست مطبوعاتی قبل از بازی با سایپا اظهار داشت: بازی حساسی در پیش داریم و محکومیم که سه امتیاز را بگیریم تا جایگاهمان را در جدول ارتقا بدهیم.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا بدشانسی سراغ ما نیاید و با برد زمین را ترک کنیم.

سرمربی مس کرمان همچنین از در اختیار نداشتن پنج بازیکن خود خبر داد و افزود: امیدوارم بازیکنان جانشین شایستگی خودشان را نشان دهند.

مظلومی از شناختش نسبت به تیم سایپا گفت و ادامه داد: با تیم جوان و خوبی بازی داریم و از نظر بدنی تیم شادابی هستند ولی ما مصممیم تا سه امتیاز را بگیریم.

مظلومی اذعان داشت: نیم فصل دوم را خوب شروع کردیم و در نیم فصل دوم نهم هستیم و باید تلاش کنیم عقب افتادگی نیم فصل اول را جبران کنیم.

سرمربی مس کرمان در خصوص بالا رفتن کیفیت بازی تیمش گفت: در بازی با تراکتورسازی دیدید ما پنج موقعیت گل داشتیم و خوب بازی کردیم ولی در بازی حذفی اصلا خوب نبودیم که علتش دست کم گرفتن تیم حریف بود و بازی های لیگ با حذفی تفاوت دارد.

وی تصریح کرد: آبشک به آمادگی کامل نرسیده و جونیور هم بازیکن تکنیکی هست که نیاز به یک زمین صاف دارد تا قابلیت هایش را به اجرا بگذارد و نیاز به یک زمین صاف و هموار برای تمرین و بازی داریم.

آقای شهردار مس تیم کرمان است!

مظلومی با انتقاد از شهرداری و شهردار کرمان گفت: برای تمرین به زمین شهرداری رفتیم که با قفل بودن در مواجه شدیم.

وی ادامه داد: آقای شهردار مس، تیم کرمان است و از جای دیگر نیامده است و فکر نمی کنم با یک جلسه تمرین زمین شهرداری خراب شود.

مظلومی تاکید کرد: این تیم نیاز به حمایت همه جانبه دارد و من از آقای استاندار و نمایندگان مجلس که برای روحیه دادن به تمرینات ما آمدند تشکر می کنم.

سرمربی مس کرمان در خصوص مصدومیت های زیاد بازیکنانش اظهار داشت: بازی های فشرده ایی انجام می دهیم و با توجه به اینکه بازیکنان می گویند در ابتدای فصل بدنسازی خوبی انجام نداده اند این آسیب دیدگی ها هم بوجود می آید.

وی در ادامه تصریح کرد: برای این بازی چند بازیکن جوان را به تیم اضافه کردیم تا لیست 18 نفره تیم کامل شود.

مظلومی در خصوص بازی کردن تیمش در روز دربی پایتخت گفت: این واقعا بی عدالتی است که بازی ما در روز دربی باشد.

وی ادامه داد: تاج پیش از این گفته بود هیچ دیداری در روز دربی برگزار نخواهد شد.

سرمربی مس کرمان ادامه داد: شورای تامین استان هم به سازمان لیگ نامه می نویسد تا بازی مس در روز دربی برگزار نشود.

مظلومی همچنین تاکید کرد: ما دو بازیکن به تیم امید دادیم ولی هیچ انعکاسی نداشت اما تیم نفت سه بازیکن در تیم امید دارد و می خواهند با این تیم را بیایند ولی باید بازی ما در روز دربی نباشد تا از حق میزبانی استفاده کنیم.

 

کد خبر 2207015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha